Rootkit probleem yjeva.sys

Status
Niet open voor verdere reacties.

karabella

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2008
Hallo allemaal ik heb al een tijdje een rootkit probleem en krijg hem op geen manier verwijderd. Heb combofix geprobeerd. Mbam geprobeerd(zegt is verwijderd na herstart weer een scan en is die weer terug). Sinds ik die rootkit heb blokeert het mijn windows update dus dat kan ik ook al een lange tijd niet meer uitvoeren.

Bij voorbaat dank.

Hier is de hijack log:
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 18:50:16, on 5-6-2010
Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18904)
Boot mode: Normal

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb combofix geprobeerd.
Je gebruikt ComboFix beter niet, tenzij je hierom werd gevraagd door een ervaren Helper. Aangezien ComboFix een krachtige tool is, wordt het tevens ten sterkste afgeraden om enige actie te ondernemen, gebaseerd op de door ComboFix getoonde informatie zonder toezicht van iemand die hiertoe degelijk werd opgeleid. Dit omdat foutief gebruik van deze tool kan leiden tot problemen met de normale werking van je computer.

Er zijn meer 'geavanceerde' programma's nodig om een rootkit te kunnen verwijderen. Hier op Helpmij gebruiken we dit soort programma's alleen niet. Een aantal Nederlandstalige fora die je wel verder kunnen helpen zijn:

Ik stel voor dat je je op één van de bovenstaande forums registreert en daar je probleem uitlegt. :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan