Rootkit

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bartx
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bartx

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2011
Mijn PC is geïnfecteerd door Trojaanse Paarden Backdoor Generic13,dagelijks verwijder ik ze via avg-scan(degene die op de zogezegde witte lijst staan verwijder ik handmatig)maar de volgende dag staan ze er terug op(op een andere plaats weliswaar)...
Bij een anti-rootscan(avg) komen er verschillende meldingen van
C:\Windows\System32\drivers\NDProxy.sys IRP-koppelpunt\Driver\disk IRP
object staat op de witte lijst(systeemkritisch bestand...)
Dus AVG kan ze niet verwijderen en bij opzoeking in C:\Windows kan ik het bewusteNDProxy nergens vinden om het handmatig e verwijderen...
als ik andere programma's download zoals Adaware,superantispyware,anti rootkitscan...worden ze onmiddelijk geblokkeerd...
wat kan ik doen?

Dit eerst gedaan???

Before we begin, you should disable any anti-malware software you have installed so it does not interfere with RKill running. This is because some anti-malware software mistakenly detects RKill as malicious. Please refer to this page if you are not sure how to disable your security software.

RKILL werkt nadat ik AVG compleet verwijderd heb
MalWareBytes blokkeert telkens tijdens scan(heb alles gedaan zoals voorgeschreven...5 keer verwijderd en terug opgestart,niets helpt)

Dit gedaan??? Dus malewarebytes hernoemen eerst VOOR de installatie?

IMPORTANT!!! - when you save the file, rename it to something random, such as bubbles.exe This must be done before beginning the download!

Maar in je startpost meldde je, dat o.a. superantispyware en malwarebytes al op je pc stonden...

Heb ze allemaal terug verwijderd nadat ze geblokkeerd waren...

Als je de handleiding uit mijn links echt 100% goed leest en volgt, werkt het toch echt, heb al meerdere malen op die manier het probleem opgelost voor klanten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan