rottige reclame op msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

sluys

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2001
Berichten
936
Wie heeft hier ook last van: i'm anita, i'm looking for a boy in belgium...........


Dat krijg ik regelmatig op m'n scherm, wie ook? Hoe zet ik dit uit?
 
netwerk messenger stoppen

typ bij start uitvoeren cmd en enter

typ nu achter de promt net stop messeneger.

ga nu naar config scherm / systeembeheer / service en zet daar messenger uit.
 
zijn het kleine schermpjes of echte msn schermen ??

in eerste geval raad van Mario op volgen.
in tweede geval.

Hoe voorkom ik dat onbekenden mij expresberichten sturen?

Alle personen die je e-mailadres hebben, kunnen je berichten sturen, zelfs als je ze niet hebt opgenomen in je contactpersonenlijst of je lijst Geaccepteerd. Dit kun je voorkomen door je privacy-instellingen aan te passen.

Je blokkeert als volgt berichten van personen die niet in je contactpersonenlijst of je lijst Geaccepteerd staan:

Kies Opties in het menu Extra in het hoofdvenster van Messenger en klik vervolgens op de tab Privacy.
Klik op Alle andere gebruikers onder Geaccepteerd en klik vervolgens op Blokkeren.
Alle andere gebruikers wordt verplaatst naar je lijst Geblokkeerd. Hierdoor moet iedereen die jou berichten wil sturen, je toevoegen aan zijn of haar contactpersonenlijst.

Bron:Hier
 
klikken op.

Start msn messenger op > Tools (extras) > opties > general of terwijl in het nederlands zal het wel iets anders zijn > daar display msn today when messenger signs in uit vinken, ik weet neit wat er staat in het ned, want ik heb 6.0 (engels)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan