rotzooi binnen krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hans 42

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2002
Ik krijg de hele deze **** binnen als ik online ben. Hebben jullie daar ook last van? Hoe ik dat tegen gaan? Iedere als ik de afzender blokkeer komt er weer iemand binnen

Hot_Girl zegt:

<DIR>
Like HOT lesbians **** their ***** on pics & videos?

Then enter my FREE lesbian XXX website now: *link verwijderd*[/url]

Everything is FREEthere !! - NO credit card needed

or software to download!!

Everything is FREE!!

HOT lesbians @ *link verwijderd*
Have fun!

</DIR>

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je xp?

Ga naar start>uitvoeren> services.msc > zoek daar naar de naam Messenger in de rechterkolom. Rechtermuisklik erop, kies eigenschappen en bij startup type kies je Disabled.

Geplaatst door m@rio
Heb je xp?

Ga naar start>uitvoeren> services.msc > zoek daar naar de naam Messenger in de rechterkolom. Rechtermuisklik erop, kies eigenschappen en bij startup type kies je Disabled.

En wat gebeurt er nu verder? Dat gezeur wat de topicstarter heeft, heb ik ook één keer eerder gehad. Ik heb nu je truuk gedaan. Maar wat doet et verder dan?

spam

Norton Internet Security heeft een spam filter , zet die aan .
Ga nu naar outlook klik boven aan op Extra> Berichtregels> Email , en maak een nieuwe bericht regel aan met daar in de optie :1. Als de regel onderwerp bepaalde woorden bevat . 2. verwijderen . 3. de naam van de regel : Spamwaarschuwing werkt perfect :D

Laatst bewerkt:
Hey Hans 42
Kun je die links in je bericht even inactief maken? Dank je.

Dat is dus echt fun Hans_42 :D

Muurhond:
En wat gebeurt er nu verder? Dat gezeur wat de topicstarter heeft, heb ik ook één keer eerder gehad. Ik heb nu je truuk gedaan. Maar wat doet et verder dan?

Ja Mario, ben ik ook benieuwd naar. Werkt alles verder normaal?

Alles werkt verder normaal alleen ben je van dat soort popups af

Mooi, bedankt! Ga ik het ook veranderen. Voorkomen is beter dan genezen!

Geplaatst door Muurhond

Het schakelt de 'messenger service' uit. De messenger service zorgt ervoor dat je berichten kunt ontvangen die bijv via het commando 'net send' verstuurd zijn.

Werkt net.stop.messenger misschien hetzelfde?
Hij was n.l. al veranderd :)

Geplaatst door Elisa
Werkt net.stop.messenger misschien hetzelfde?
Hij was n.l. al veranderd :)

Dan stopt hij de service ook, maar aangezien de messenger service op automatisch starten staat wordt hij automatisch weer gestart bij het booten.

Dan ga ik nu Nortons Alert tracker weer aan zetten om te zien of ik dan eindelijk van die rottige Messenger af ben die me iedere 3 min aan het pesten is :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan