Pieterjan
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 jul 2001
Hallo,
Mijn internetverbinding is pas hersteld (na twee dagen down te zijn) en ik sluit mijn pas nieuwe pc erop aan, en krijg meteen een hoop meldingen en programmaatjes binnen. Ik noem even enkele namen:
- Een icoontje van "Ad-destroyer" bevindt zich rechts onderaan
- Op het bureablad staan er twee snelkoppelingen: "second tought" en "mypcsearch"
- Bij software staan er een hoop nieuwe programmaatjes die ik er niet af krijg, eentje waarvan dit wel lukte was "...horoscope"
- en dan krijg ik soms nog een error met als titel: "XML Parse Error"
Herkent iemand deze symptonen?
Ik heb al gescand op virussen, en met adaware, adaware leverde 32 bestanden op, maar daarmee staan die progjes er nog steeds op...
Please help me, dat is zo'n zonde van die nieuwe pc...
Alvast bedankt!
Groeten
Pieterjan
Mijn internetverbinding is pas hersteld (na twee dagen down te zijn) en ik sluit mijn pas nieuwe pc erop aan, en krijg meteen een hoop meldingen en programmaatjes binnen. Ik noem even enkele namen:
- Een icoontje van "Ad-destroyer" bevindt zich rechts onderaan
- Op het bureablad staan er twee snelkoppelingen: "second tought" en "mypcsearch"
- Bij software staan er een hoop nieuwe programmaatjes die ik er niet af krijg, eentje waarvan dit wel lukte was "...horoscope"
- en dan krijg ik soms nog een error met als titel: "XML Parse Error"
Herkent iemand deze symptonen?
Ik heb al gescand op virussen, en met adaware, adaware leverde 32 bestanden op, maar daarmee staan die progjes er nog steeds op...
Please help me, dat is zo'n zonde van die nieuwe pc...
Alvast bedankt!
Groeten
Pieterjan