rout D-link DSL-2740B

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronald Baert

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2008
Hallo,ik heb een dual boot systeem (C en D schijf met telkens XP home op) ik installeerde een router op de C schijf en deze werkt perfekt (ook de laptop wireless) Op de installatie handleiding staat expeciet op een rode sticker dat je eerst de CD moet insteken en installeren (of waarschijnlijk althans een deel ervan) voor je de router aansluit in stappen zoals gevraagd nadien.
Toen ik mijn PC echter van mijn D schijf opstartte vergat ik de router af te koppelen of af te zetten, ik probeerde toch een installatie maar die mislukt telkens met de error dat één van de kabels niet goed is aangesloten en dan stopt alles, een andere poort gebruiken geeft dezelfde error (op de C schijf is die error er niet!) ik probeerde de router in configuratie/ netwerk en systeem hardware te verwijderen zonder succes, ik krijg hem niet weg via verwijderen(blijf gedempt grijs en is dus niet actief), wat me opviel is dat er bij het netwerk icoon IEEE1394 een klein hangslotje staat (rechtsboven het icoontje op de C schijf is dat niet) hoe krijg ik toch deze router aan de praat op mijn D schijf, iemand een hint?

Groeten,

R. Baert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan