route gemaakt met BaseCamp op Galaxy S3 zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Geachte forumleden
Ik heb een vraag over een bestand op mijn telefoon (galaxy S3) te zetten
Ik heb een route op mijn laptop staan van BaseCAMP deze heb ik ook opgeslagen op mijn laptop
Kan ik nu deze route op mijn telefoon overbrengen en zo de navigatie volgen met het programma OSMAND
Of werken deze niet samen ?? hoe kan ik dit voor elkaar krijgen
e de waele

Hallo. Ik heb het verder nog niet uitgeprobeerd maar volgens mij is er een app. Heb niet verder gekeken, maar wellicht hier meer informatie.

[h=2]On the Mac, PC, iPhone/iPad, Android and via email.[/h]Basecamp’s at home on Safari (Mac, iPhone/iPad), Chrome (Mac, PC, iPhone/iPad, Android), Firefox (Mac, PC), and IE 9+ (PC, Surface). Basecamp also integrates effortlessly with email. Official apps are available for theiPhone in the App Store and Android on Google Play.

Oke, hoop dat het wat is. Ik weet niet of je voor een bepaalde app moet betalen of zo. Maar in ieder geval wens ik je succes.

Heb je mijn andere vraag ook nog bekeken het is wel al een beetje gelukt met de BaseCamp Ik ga het nog verder uit zoeken maar alvast bedankt IEDEREEN bedankt voor jullie reactie
e de waele

Ja deed het graag natuurlijk. Het is inderdaad vaak niet zo makkelijk als er gezegd en geschreven wordt op websites. Je moet er wel iets voor doen. Veel leeswerk enz enz. Maar laat gerust weten als je er niet helemaal uitkomt. En/of stel een nieuwe vraag. Groeten Manamana.

Ok ik ga het allemaal nog eens bekijken Het is inderdaad niet zo gemakkelijk maar het moet toch kunnen
Ik ga het toch proberen
edewaele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan