routeplanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

genevieve

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2005
ik ben op zoek naar een programmaatje waar ik niet van weet of het wel bestaat...

ik moet op enkele dagen tijd op verschillende adressen zijn in heel het land (Belgie).
Normaal stippel ik de wegen uit op routeplanner of mappy. Dat is heel handig om van punt a naar b te gaan.
Maar nu moet ik zoveel steden doen dat ik het makkellijker zou vinden als een programmaatje voor mij berekent in welke optimale volgorde ik naar de verschillende steden moet gaan.

Bestaat er dus een programma (bv. om te downloaden) die de optimale route uitstippeld tussen meerdere adressen?
ik hoop dat mijn vraag wat duidelijk is? :confused:

dank jullie

Weet niet zo 1 2 3 een te downloaden programma.
Ik werk al jaren met Travelmanager van TNT.
Die geeft je een prima route en ook advies over de te rijden route als je dat wil.
Dus de kortste en snelste route bijvoorbeeld.

dankje maar dat iis blijkbaar een planner voor nederland.
op mappy of routeplanner kan je ook korste en snelste weg vragen e.d.
ik ben dus op zoek naar iets, die van a naar b naar c naar d, enz kan berekenen. Ik heb dus gewoon een alfabetische lijst met verschillende adressen en het vergt enorm veel tijd om zelf uit te pluizen in welke volgorde ik die moet afrijden.

ik weet het , het is een rare vraag maar volgens mij moet er wel iets bestaan in die aard? die technologie van tegenwoordig moet dat toch aan kunnen. ;)

Nou nee, die planner is voor heel Europa en hij doet wat jij vraagt.
Wanneer jij 3 of meer adressen opgeeft, kun JIJ kiezen of HIJ daar de kortse route van moet zoeken of de snelste.
Dus wel goed lezen wat ik schrijf:D

Je kunt ze opgeven zolas jij wil. Alfabetisch, van achteren naar voren, het programma maakt er de kortste route van!

Laatst bewerkt:
a dan had ik niet goed gekeken, dank je wel !!!

super, ik ga het straks uitproberen. :)

Straks even uitproberen zal moeilijk gaan, want het is een DVDrom of 4 CDroms die je moet kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan