Router aansluiten op ArrisTM502B

Status
Niet open voor verdere reacties.

dave34nl

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2002
Hoi,

Ik ben overgestapt van ADSL van KPN naar kabelinternet van UPC, van UPC heb ik een ArrisTM502B modem gekregen en ik wil dit uitbreiden met een wireless router.

Ik ga ervan uit dat de KPN modem (speedtouch 580) daarvoor niet geschikt is om achter de UPC modem te kunnen plaatsen en is mijn vraag als volgt.

Kan ik elke willekeurige wireless router aansluiten op de ArrisTM502B of moet ik ergens rekening mee houden bij de aanschaf, de uiteindelijke bedoeling is dat ik een aantal computers aan wil sluiten met kabel en met mijn laptop wireless wil kunnen werken.

Alvast bedankt voor julliet reactie's !

Groetjes,

Dave.

Zoals elke provider een modem met netwerk aansluiting mee geeft in het kabel pakket, kun je dus aan deze netwerk aansluiting, elke router plaatsen die je wilt, eigenlijk moet je er op letten dat je er 1 koopt waar geen modem in verwerkt zit. En als je dit in de winkel vraagt, helpen ze je keurig verder.

Voor de rest, eigenlijk doet elke router het zelfde, alleen de 1 doet het zo, de ander doet het zo. Deze ziet er mooi uit, die weer mooier. Maar de specs zijn vrijwel het zelfde.

Duidelijk antwoord, bedankt hiervoor !

Groetjes,

Dave. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan