router aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

elleng

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2004
Hallo,

Ik probeer een router van linksys aan te sluiten zodat ik via mijn laptop draadloos internet heb en op de huiscomputer gewoon kan internetten via een kabel. Nu is de installatie gelukt en had ik op de huiscomputer gewoon internet, maar toen ik de volgende dag de computer weer aan zette kon ik niet meer op internet komen en heb ik de router er weer afgehaald. Kan iemand mij vertellen hoe dit kan en hoe ik dit kan veranderen?

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Heb je de stroom van de router misschien uitgeschakelt? Internet uitgevallen de afgelopen uren?

Als je de router ertussen uithaalt heb je wel terug internet, als ik het goed begrijp.

Installeer de router opnieuw en laat hem 24/7 aanstaan.

nee heb de router of modem niet uit gehad. Heb de router er toen tussenuit gehaald en daarna heb ik de modem weer opnieuw aangesloten. Heb dus niet de kabels verwisseld toen ik weer internet had.

Even opnieuw installeren. Als je het vaker hebt ga je best met je router terug naar de winkel want dan is er iets niet in de haak, of bel eerst even naar je provider, misschien hebben zij 'problemen' waardoor je router een conflict krijgt en dan is het beter eerst te wachten tot deze problemen zijn opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan