Router als bridge/brug gebruiken HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nilbee97

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 okt 2012
Hallo iedereen!

Ik wil mijn Cisco router gaan gebruiken als brug voor een beter wifi signaal. Ik weet dat de router een bridge-optie heeft. Ik heb ook een andere goedwerkende router, die ik in de garage zet en de cisco zet ik dan in huis. Ik ben niet zo handig, mijn vraag is hoe ik dit moet doen?!

Ik zou het zeer op prijs stellen als een van jullie mij zou kunnen helpen!

Met vriendelijke groeten,

Bart

Wat je wilt doen betekend een router als Access Point gebruiken. Mocht het een oude Linksys zijn: installeer alternative firmware (b.v. tomato) en het werkt bijna uit de doos. Probeer je hetzelfde met de originele firmware is het moeilijker. Voor verdere informatie moeten wij weten wat je precies als router hebt.

Wat je wilt doen betekend een router als Access Point gebruiken. Mocht het een oude Linksys zijn: installeer alternative firmware (b.v. tomato) en het werkt bijna uit de doos. Probeer je hetzelfde met de originele firmware is het moeilijker. Voor verdere informatie moeten wij weten wat je precies als router hebt.
oke, het is geloof ik een redelijk nieuwe, het type is cisco Dual Band Wireless-N Acces Point WAP610N. Hij koste ongeveer 80 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan