koozie<3
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 sep 2006
Hallo,
Ik heb een kabel verbinding
Mijn OS is Windows XP Home
Ik gebruik de standaard firewall van windows
Ik heb een E-Techt wireless router type: WLRT02
Het volgende..Wij hebben thuis een nieuwe router gekregen..een lynksis
Deze werkt heel erg goed.
De oude daarintegen werkt ook nog steeds..Nu wil ik deze gaan gebruiken als soort switch..dit schijnt te kunnen want er zit een uplink optie op..
Alleen zodra ik mijn Internet kabel in het uplink poortje stop..router aansluit op netstroom..en mijn laptop eropzet om te testen of hij verbinding heeft doettie niks..
Lampje van Power staat op groen..is dus aan
Lampje van Diag is rood..weetniet of dit goed is?
Lampje van Link staat ook aan(dit is echter wel bij de WAN optie dus heb ik niks aan)
Wie o wie kan mij vertellen hoe ik van deze router een soort switch kan maken? Zonder dat het me geld gaat kosten..heb al teveel uitgegeven aan andere rotzooi
Ik groet!
Ik heb een kabel verbinding
Mijn OS is Windows XP Home
Ik gebruik de standaard firewall van windows
Ik heb een E-Techt wireless router type: WLRT02
Het volgende..Wij hebben thuis een nieuwe router gekregen..een lynksis
Deze werkt heel erg goed.
De oude daarintegen werkt ook nog steeds..Nu wil ik deze gaan gebruiken als soort switch..dit schijnt te kunnen want er zit een uplink optie op..
Alleen zodra ik mijn Internet kabel in het uplink poortje stop..router aansluit op netstroom..en mijn laptop eropzet om te testen of hij verbinding heeft doettie niks..
Lampje van Power staat op groen..is dus aan
Lampje van Diag is rood..weetniet of dit goed is?
Lampje van Link staat ook aan(dit is echter wel bij de WAN optie dus heb ik niks aan)
Wie o wie kan mij vertellen hoe ik van deze router een soort switch kan maken? Zonder dat het me geld gaat kosten..heb al teveel uitgegeven aan andere rotzooi

Ik groet!