Router beneden, 360 boven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickkm

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2007
Hoi,

Ik wil binnenkort waarschijnlijk een Xbox360 kopen, natuurlijk vooral voor Live.
Maar mijn probleem is, ik wil natuurlijk gelijk online maar heb dan geen geld meer voor zo'n wireless adapter dingetje.
Op mijn kamer staat dan een PS3, 360 en een PC.
En beneden staat een bedraad en draadloos router in één, maar ik kan niet een heel draad naar boven doen.
Kan ik draadloos internet naar mijn PC sturen (Boven heeft natuurlijk al draadloos internet) en dat mijn PC boven via een kabeltje internet aan de 360 geeft?

Alvast bedankt,

Nick.

Ja, dmv op je pc de internet verbinding te delen. Klinkt makkelijk maar is het helaas meestal niet.

Kan ik draadloos internet naar mijn PC sturen (Boven heeft natuurlijk al draadloos internet) en dat mijn PC boven via een kabeltje internet aan de 360 geeft?

Ja, dat kan. Je moet dan wel een crosscable aanschaffen die je tussen je PC en de 360 hangt en de PC moet uiteraard altijd aanblijven staan.

Ja, dmv op je pc de internet verbinding te delen. Klinkt makkelijk maar is het helaas meestal niet.

Euh, er kan weinig foutgaan als je gewoon internet deelt etc. Ik zou niet weten waarom dit niet makkelijk is?

Kan wel met ICS.(InternetConnectionSharing)..maar je snelheid dondert wel naar benee...even los van het feit dat je pc aan moet staan enzovoorts....het is wel goed voor je vocabulair....nieuwe woorden zul je leren tijdens het instellen van het ICS....&^%$*

Een draad is misschien lastig, maar wel het aller aller goedkoopst....kun je een switch neerzetten (tientjeswerk) en gelijk ook de pc laten meegenieten van grotere snelheden....

Dus misschien éééven een klusje maar dan heb je een veilige en snelle verbinding...en je weet in gameland is het net als in de formule 1.....die met de snelste die wint!

Bedankt voor de antwoorden, ik ga er zeker wat mee doen! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan