Router beschikt geen Port forwarding

• Onderwerp starter Onderwerp starter Meric
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Meric

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2007
Ik heb hier een ASUS RT-N11 router liggen, en het is NIEMAND gelukt om een port open te zetten.
Ik heb veel mensen het laten proberen maar het is niet gelukt, mijn firewall staat uit etc.

Ze weten het probleem ook niet, het kan liggen aan onze provider zeggen ze dat het niet toelaat om poorten open te zetten?
Hoe kan ik dit probleem oplossen

Titel is een beetje ongelukkig gekozen. Jou Asus RT-N11 beschikt wel degelijk over portforwarding mogelijkheid. Indien je dit wenst, geef je maar even een titel op, dan passen we dat aan voor je.:)

Er zit wel degelijk portforwarding op [zoals crash al aangaf].
Wat ik vermoed dat er aan de hand is is dat je 2 router(-modem)s achter elkaar geplakt hebt in het pad van je server naar Internet. Er moet in dat geval 2 keer geportforward worden (op beide router-apparaten, namelijk).
Dus stel dat je provider een routermodem beschikbaar gesteld heeft moet op die routermodem geportforward worden (namelijk naar het WAN/Internet ip-adres van de Asus) en op de Asus moet geportforward worden (namelijk naar het ip-adres van je (Minecraft, web, ftp etc.) 'server').

Tijs.

Laatst bewerkt:
De vraag is op opgelost gezet, maar we hebben geen terugmelding van Meric gekregen wat nu de oplossing was? :confused:

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan