router blijft "uit"

• Onderwerp starter Onderwerp starter kays
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kays

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2008
okeeeeee dus ik kreeg eindelijk mn sitecom wl-153 aan de praat. ik heel blij firmware updaten. tot er iets stond van : the router will not respond for a minute, this is normal. en er stond nog wat maar dat ben ik vergeten met mn domme kop -_- iets met "shut off" ofzo..

zo werd het een kwartiertje dat mn router niet aan het "responden" was en ik maar ik haalde de voeding eruit om de router te "herstarten".. en nu is mn router "uit" alle lampjes branden gewoon behalve het lampje dat zegt dat hij aanstaat. mn pc kan ook geen contact maken met de router.

ik weet nu dus echt niet wat ik moet doen. volgensmij heb ik mn router stukgemaakt
ik heb het reset knopje geprobeerd voor 4, 10, 20, 30 en 60 seconden. didnt help..

i guess i killed my router............

Resetten naar fabrieksinstellingen volgens de gebruiksaanwijzijng is het enige wat je kunt proberen.

Suc6.

Als tijdens een firmware update de spanning er af hebt gegooid zal hij het niet meer gaan doen.
Reparatie is in dat geval meestal duurder dan een nieuwe kopen.

oeioeioei. thanks looneytune haha voor de bevestiging. even een degelijke router kopen

Misschien geprobeerd om de firmware draadloos te updaten??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan