router blokkeert kazaa?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomtom

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2003
Berichten
85
hallo
ik werk op een laptop die via een netwerkkaart is aangesloten op het internet
vroeger gebruikte ik kazaa om te downloaden, maar kazaa kan geen verbinding maken
alleen imesh werkt, maar persoonlijk zou ik liever terug kazaa gebruiken
weet iemand hoe dit komt, dat kazaa niet werkt, en imesh wel?
(kazaa resurection)
alvast bedankt
 
Open eens via kazaa het bestand kazupernodes en klik op het rode kruisje rechtsonder in beeld... meestal werkt dit wel... het niet kunnen verbinden is een bekend probleem bij kazaa res.
 
bijgevoegde fix schijnt het ook goed te doen
 

Bijlagen

  • kazaa_geen_verbinding_fix.zip
    2,3 KB · Weergaven: 109
heb de fix geinstalleerd, maar ik merk geen verschil, kazaa lite resurection blijft : niet verbonden
iemand andere ideen?
 
Check welke poort kazaa gebruikt en open deze poort in je router.... je kan bij kazaalite zelf bepalen welke poort gebruikt moet worden...
 
weet niet hoe ik deze poort moet openen, en weet niet welke poort het is.
maar doe voorlopig geen moeite met deze vraag op te lossen, ik ga zo slapen, en ik heb de volgende 2 weken examens, en mag dan van ouders niet op de pc
toch vriendelijk bedankt
 
O jee, heel veel sterkte met je examens en slaap lekker :thumb:
 
De verbindings problemen hebben niets te maken met een poort instelling, poort 1336 wordt standaar toegewezen door kazaa als je tenminste de laatste versie draait, ik kan alleen maar als tip geven, maak een nieuwe gebruikers naam aan in kazaa en een ander email adres wat je van kazaa krijgt.

Neem en vreemde combinatie naam zodat je bijna zeker weet dat niet iemand deze naam of combinatie al heeft.

Het niet verbinden zit hem in het feit dat teveel mensen met dezelfde gebruikers naam willen inloggen op het Kazaa netwerk.
Dat kan natuurlijk niet.
Deze opties vindt je onder "Options, Kazaa lite ++ options en dan "my kazaa lite" tabblad kiezen, daar kun je dat invullen en wel even kazaa herstarten daarna.
 
heb gedaan wat je zei, een gebruikersnaam met veel rae tekens enzo, maar kazaa lite resurection blijft nu gwoon op : "verbinden" hangen...
zit al een stapje verder, maar ben er nog niet
( heb Avast virusscanner met p2p bescherming enzo afgesloten, dus daaraan kan het niet liggen)
iemand nog andere ideeen?
 
Soms moet je ook gewoon vreselijk geduld hebben hoor.
Ik start wel eens op en dan duurt het soms gewoon 10 minuten voordat er pas verbinding is.
Helaas maar waar.
 
zot?
waar is de tijd da er nog nie zoveel mensen van kazaalite wisten.... :p
maarja, bedankt allemaal eh
tot de volgende vraag maar weer :D
 
Ik hoop dat het snel beter voor je wordt.
Meestal is het veranderen van je naam wel voldoende om weer sneller toegang te krijgen tot het netwerk.

Gegroet maar weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan