Router doet raar...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeffry20

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2004
Ik heb de Trust 445a Speedlink Adsl web Station sinds we een netwerk hier hebben liggen,maar om een of andere reden doet mijn verbinding,(ik heb adsl kpn,wat voor voorheen mxstream was)onwijs traag,ook bij sites die zowat geen bezoekers hebben,als ik de cd-rom gebruik ervan en de webstation weer instel op de standaard instellingen dan is het snel voor een uurtje en dan daalt het weer naar traagheid...en mijn verbinding is 1Mbps dus met die verbinding hoort het toch niet zo onwijs traag te zijn af en toe?Wie kent dit probleem en weet de oplossing,de nieuwste drivers ervoor heb ik al gedownload,maar dat schijnt nix uit te halen..er zijn naast mijn pc nog 2 pc's aangesloten.De hoofdcomputer is een gloednieuwe pc.

meer over de modem staat hier: http://www.trust.nl/products/product.htm?artnr=13521

Is dat al lang, of sinds vanavond?
Kan het een probleem bij de provider zijn?

heb je een virus scan en een spy ware scan gedaan?

.

Het is al voor een lange tijd dit,ik heb deze nieuwe pc al 2 maanden,de modem was ingeruild voor een nieuwe,maar deze geeft dezelfde problemen,en ik heb norton systemworks die haalt de meeste virussen en spyware ook weg...of adware... :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan