Router doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kremers

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2006
Goedemiddag,

Wij hebben hier thuis een router, als ik in een server zit(bij een spel) heb ik gewoon een goede ping maar om de paar minuten hang ik soms en dan sta ik ineens ergens anders, terwijl het internet het gewoon doet, en sommige sites willen niet laden maar als je de router reset doen de sites in kwestie het weer perfect, waar kan dat aan liggen?

Eerst hadden wij hier geen last van.

De router in kwestie is een draytek 2220e vigor 4/5 jaartjes oud.

Ik gebruik Casema als provider sorry dat ik het er niet bij heb gezet

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
wat voor provider heb je?

het is ook belangerijk als je niet zón hele snelle verbinding hebt dat als je online gaat spelen dat je niet aan het downloaden of uploaden bent en sluit internet explorer of firefox ook uit.

Laatst bewerkt:
Klopt, maar vroeger konden wij gewoon spelen, en als ik speel gaat het ook gewoon goed maar af en toe hangt ie even

dan vraag ik me af of het wel aan de router licht, probeer eens een spel offline.

Dan doet ie het gewoon perfect zonder enkele problemen, en online ook gewoon maar af en toe hangt ie heel even en gaat ie weer door en heb je voor paar seconde hoge ping.

het is belangerijk dat je ook een server kiest met weinig ping.

Ja, dat weet ik heb ook altijd ping 50, maar soms krijg je gewoon een freeze en dan even later gaat ie weer door, maar sta je wel paar stappen verder. En aangezien ik graag shooters speel is dit vrij vervelend. en als je dan snel op tab drukt na de freeze staat er ineens ping 1000+.

Weet iemand wat er aan de hand is?:(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan