router en een wacht woord????

Status
Niet open voor verdere reacties.

babbeltje40

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2003
Berichten
16
Hoi
Ik ben in het bezit van een barricde broadband router 10/100 mbps
Tot voor kort woonde ik in Ede en had daar de beschikking over deze router en een modem van UPC. Sinds een week ben ik verhuist! En heb ik een nieuw modem gekregen ook van UPC. Volgens kenners, kon ik de router er thuisin Ede uit pluggen en hem er hier in Friesland weer aan pluggen, zo gezegd zo gedaan, maar... het werkt niet. Ik heb nu een ander modem veel kleiner. Misschien is dat het probleem, mar hetis niet alles , de router vraagt om een wacht woord! Is er iemand die weet dit optelossen , ik zou het heel jammer vinden om nu een nieuwe router te moeten kopen alleen omdat dit niet werkt. natuulijk heb ik ook andere ip adressen allemaal al nagekeken ik loop echt vast op het wacht woord van de router!
al vast bedankt
 
geef bij wachtwoord eens gewoon een enter,want als deze router voor het eerst gebruikt is dat meestal gewoon een enter,en kan je daarna het wachtwoord zelf instellen
 
Op oudere types was het w8woord: administrator of admin
 
Hallo

Zie eventueel bijgeleverde documentatie router.

Of een reset geven in uiterste nood.

Peter
 
Je vermeld niet welk type router je hebt (typenummer)
Kijk anders eens hier of je een handleiding kunt vinden:
http://www.smc-europe.com/english/
Je zal in ieder geval de instellingen moeten aanpassen aan je huidige aansluiting. Voor wat betreft het wachtwoord zou je de router moeten resetten (type-handleiding?) In principe is Admin zonder wachtwoord invoeren voldoende tenzij je ooit een wachtwoord hebt ingevoerd.

Resetten:
22. How do you reset the Barricade to factory defaults?
There are two ways to restore the Barricade to factory defaults:
1. If you are able to get into the Barricades management and have updated the firmware to version 1.88 or higher, than there is a "restore to defaults" button in the "Toolbox" section of the Management.
2. If you cannot get into the Barricade’s management, then reset the Barricade by holding a metal object (i.e.: paper clip) touching pins 3 and 8 of the com port for 5 to 6 seconds after turning it on. You will know you have reset the Barricade if the M1 light blinks about 8 times really fast and then returns to a normal steady blink (about once every second).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan