router en windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

moniqua

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 aug 2010
Hoi,

Ik had 2 pc's en 1 laptop met xp ik heb 1 pc vervangen en daar staat windows 7 op, sindsdien heb ik geen draadloze verbinding meer.
Ik heb een router netgear wgr614v7, sinds de nieuwe win 7 computer erbij is gekomen lijkt het wel of die iets veranderd heeft in mijn router. Als ik internet verbinding met mn laptop probeer te krijgen krijg ik de boodschap dat hij geen ip adres krijgt ook als ik het probeer te repairen krijg ik de boodschap cannot renew ip adress
Ik heb een kabelabonnement van ziggo, ik heb al de firewalls van windows uitgezet, de pc's hebben internet via de draad en dat werkt prima alleen mn laptop dus niet.
Ik heb de nieuwste firmware geupdate, maar ik kan geen verbinding krijgen.
Ik hoop dat iemand weet wat ik moet doen, ik ben een leek in routers dus hou t een beetje simpel :confused:

moni

Hmm, klinkt wel beetje raar. Als je in XP verbinding wilt maken, probeert hij het dan wel of doet hij uberhaupt niets? Als je op je windows 7 PC zit, zit daar wel een handig tooltje op:

Configuratiescherm - netwerkcentrum - (rechts bovenin) volledig overzicht weergeven

kijk ff of je laptop hiertussen staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan