router en xnews

Status
Niet open voor verdere reacties.

fransenernie

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2007
Welk nr gebruikt xnews zodat ik mijn router hiervoor kan opstellen,als ik de router niet aansluit functioneerd het wel goed.,zodra ik hem aansluit werkt xnews niet mee.
Ik heb gehoord dat ik het nr van xnews kan instellen in de router,maar kan dit nr nergens vinden

Laatst bewerkt:
Bedoel je het poortnummer?
ScreenShot3.gif

Uit de tutorial

Ik bedoel het poortnummer,wat ik dan moet invoeren n router,is dit nummer dan 0

Laatst bewerkt:
Ok, welk merk en type router heb je?

Meestal moet je zoeken naar een tabblad met de naam Port forward of iets dat er op lijkt.

Bijlagen

• forward.jpg
    forward.jpg
    23 KB · Weergaven: 28
Ik weet waar ik het nummer moet invoeren , maar weet niet waar ik het nummer van xnews kan vinden,of welk nummer ik moet gebruiken,de router is eenlinksys

Laatst bewerkt:
Welkom op helpmij trouwens,

Probeer een vraag zo duidelijk mogelijk te stellen aub. De vraag is kennelijk: waar voer ik het poortnummer van Xnex in in mijn router, merk X, type X.

In mijn router is dat bij "service ports", hoe jouw router dat noemt weet ik niet.

mooi, ook zul je je router moeten vertellen dat het Xnewsverkeer naar jouw pc moet aan de hand van het ip-adres van jouw pc.

Ik zal proberen duidelijker te zijn; en voer 0 in mijn router in .

bedankt

0 is in deze applicatie de waarde die ervoor zorgt dat de standaard poort gebruikt word.
Wat die standaard poort is mij niet bekend.
Maar je kunt zelf ook een poortnummer opgeven (dus ipv die 0 in dat venster opgeven) zorg er in ieder geval voor dat hij dan boven de 1024 zit om geen "standaard" poort te gebruiken. Dan kun je daarna het ingevulde poortnummer ook voor je router gebruiken.

Laatst bewerkt:
Met het invullen van de nummers opent mijn router nog niet xnews, ik weet het niet waar ik het goede nummer vind voor de firewall configuratie van xnews in mijn linksys router.:cool:

Ik heb XNews gedownload en ingesteld volgens Grabit. Poortnummer 119, server news.home.nl. Geen effect. Ik geef het op.:confused:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan