Ik zou heel graag hulp willen. Ik ben niet zo heel goed met computers maar dacht toch echt zelf de router die ik vanmiddag gekocht heb, te installeren. Maar niet dus.
Heb al voor 9 euro gebeld met de sitecom helpdesk en ben daar niet verder mee gekomen.
De meneer aan de telefoon deed wel zijn best hoor maar het lukt gewoon niet.
Volgens hem lag het aan mijn Windows 7...?
Hieronder beantwoord ik eerst even de vragen:
Heb je een adsl of kabel aansluiting - KABELWelk besturingsysteem gebruik je (dus b.v. Windows 98) WINDOWS 7Gebruik je een firewall en zo ja welke ? ZIT NU NOG EEN NORTON PROEF ABB. OPWelk merk en type router of modem gebruik je. WL341/ UPC ARRISAls je draadloos verbinding wilt maken welk merk en type wireless kaartje gebruik je dan . ?
Wie o wie is er zo lief om dit digibetische meisje te helpen??
Heb al voor 9 euro gebeld met de sitecom helpdesk en ben daar niet verder mee gekomen.
De meneer aan de telefoon deed wel zijn best hoor maar het lukt gewoon niet.
Volgens hem lag het aan mijn Windows 7...?
Hieronder beantwoord ik eerst even de vragen:
Heb je een adsl of kabel aansluiting - KABELWelk besturingsysteem gebruik je (dus b.v. Windows 98) WINDOWS 7Gebruik je een firewall en zo ja welke ? ZIT NU NOG EEN NORTON PROEF ABB. OPWelk merk en type router of modem gebruik je. WL341/ UPC ARRISAls je draadloos verbinding wilt maken welk merk en type wireless kaartje gebruik je dan . ?
Wie o wie is er zo lief om dit digibetische meisje te helpen??