Router in USB vorm

Status
Niet open voor verdere reacties.

vicent

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2010
Hallo allemaal ,

Ik vraag me al een tijdje af of er iets bestaat waarmee ik via mn pc (die met internet is verbonden ) met mn mobiel op internet kan... Ik had iets gelezen over een usb wifi dongle , maar zie bij de reviews staan dat die dongles allemaal met een router zijn verbonden. Klopt dit?

Alvast bedankt!

En dan moet ik alleen nog een usb wifi dongle aanschaffen met dat progamma en dat is het??

Ja, verwacht alleen geen hoge snelheden. Ik heb het hier eens geconfigureerd met een meegeleverde dongle bij een Sitecom router.

Waarom niet gewoon een router nemen en gewoon inloggen op je WiFi !?

Of mis ik iets !?

Ik zit op een instelling en daar is het niet toegestaan een losse router te hebben... een usb wifi dongle mag wel...

Ja, verwacht alleen geen hoge snelheden. Ik heb het hier eens geconfigureerd met een meegeleverde dongle bij een Sitecom router.

Okeyyy , thx iig voor het meedenken.... Ik haal denk ik gewoon een usb wifi dongle op.....

Kijk, dat verklaart een hoop ;-)

Dan blijft de manier van Crash over inderdaad.

De meeste windows versies kunnen dit ook zonder externe software. De gebruikte USB-dongle moet dat wel ondersteunen. Snelheid daarbij is afhankelijk van het protocol (meestal "B" = 11mb/s)

Oh ja, is nieuw voor mij.
Kan je wat uitleg geven? Zowel voor mij als voor TS zou dat welkom zijn.....

Voor windows 7:

Netwerk /delen centrum -> nieuw netwerk instellen -> nieuw draadloos ad-hoc netwerk instellen (eventueel naar beneden scrollen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan