router instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0188

Banned
Lid geworden
23 dec 2012
hallo mensen even een vraag over de ip camere,ik heb het bedraad aan de praat,maar nu wifi nog.
ik moet wat instelingen in de router doen en weet niet hoe het moet dit stond op de site:

Om uw camera vanaf het internet te kunnen benaderen moet u Port Forwarding aanzetten in uw router of modem.
TCP poort 80 (of een andere zelf te kiezen poort in de camera) moet worden gekoppeld aan de camera.

en de andere vraag is waar haal ik de [app] voor de iPhone samsung galaxy s3

Je wil kennelijk twee dingen in een keer oplossen.: het benaderen van de camera per wifi van binnen je netwerk. Ik veronderstel dat je de camera zowel bedraad alsook draadloos kan aansluiten op je router.

Het tweede is je camera ook via internet te benaderen.

Dan heb je nog een vraag over een app over een iphone van samsung galaxy s3.
Graag extra informatie wat voor mobiele telefoon je nu echt hebt. iphones zijn van apple, galaxy's van Samsung. En dan zijn er nog veel chinees kloons ervaan.

hallo dank je voor de andwoorden ,de iPhone is de samsung galaxy s3 type gt-19305
bekabeld werkt de cam,maar ik moet wat instellingen doen in het modem wat tevens wifi heeft van ziggo de ubee evw321b
en dat snap ik allemaal niet groeten:thumb:

toen sliepen ze;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt, ik ga vroegtijdig naar bed, maar soms moet ik al om 4 uur weer opstaan. Wil je echt de camera draadloos aan je wifi aansluiten of hoeft dat niet? De reden voor mijn vraag is, dat je in de modem niets hoeft te wijzigen indien je de camera draadloos aan je modem wilt aansluiten. Verder is camera draadloos aansluiten onafhankelijk indien het doel is om de camera via internet te benaderen.

Slaap lekker!

oke thanx
:thumb:

het is gelukt mensen,zoek alleen nog een [app] voor de samsung galaxy s3 type gt-19305 om het op afstand te bedienen en bekijken

en kun je met die cam ook op Skype/msn?

Laatst bewerkt door een moderator:
dank u lutz naar wat rommelen is het me gelukt kan een slotje op :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan