router instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hreisch

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2003
Berichten
273
Ik kan geen ADSL verbindig krijgen via een SMC ADSL router model smc 7804wbra.
Voorheen had ik verbinding via een speedtouch USB modem met zonnet-lite dit werkt ook nu nog prima, het abo heb ik niet gewijzigd maar ik wil deze router aansluiten kan iemand mij verder helpen met welke instellingen ik moet instellen daar zonnet niet meer bestaat en dit versatel geworden is. Welk DNS nummer moet ik instellen, kan ik de oude splitter gebruiken, weke provider meot ik selecteren(heb ze allemaal al geprobeerd, etc.
De providers waar ik uit kan kiezen
KPN (ADSL van KPN)
BBNED-PPPoA (economy services)
BBNED-DHCP (economy services)
Versatel-PPPoA
Versatel-DHCP/Zonnet
 
als je het zonnet abbo niet gewijzigd hebt dan moet je de laatste pakken volgens mij.
maar dat kun je toch ook op de site van versatel zien.
daar staan ook de instellingen.
Als je wilt dat wij dat voor jou uitzoeken dan moet je even vertellen welk abbo je bij zonnet hebt.
 
Ik heb een zonnet-lite abo
of kun je mij vertellen waar ik de gegevens kan vinden bij versatel want ik kan het niet vinden.
 
Als je Zonnet Lite hebt dan is dat volgens mij op basis vcan KPN. EN moet je mi ook de instellingen van KPN overnemen. Versatel komt alleen in beeld als je bijv Family hebt want daar komt KPN (bijna) niet tussen is.
Suc6
 
ja het draait eindelijk, alle sweer gereset naar de fabrieks instellingen en vervolgens hand matig ingesteld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan