router kan niet meerconnecte met de modem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

black adder9

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2005
Modem = Arris
Router = Sweex

na dat de modem perongeluk uit was gegaan (verkeerde steker er uit gehaald)
kunnen de twee elkaar niet meer vinden, nu moet ik mijn computer benede regtstreeks aan de modem doen, alle kabels zijn goed(nagekeke) zelfs geprobeert ze te vervangen, meerdere malen herstart(op de manier die in het boekje staat) maar nix helpt

trek de stekker van de router en jen modem er uit en kijk dan eesn wat die doet.
heb je dan nog geen resultaat dan zul je de gegevens in de router na moeten kijken of deze nog goed ingesteld zijn.

en je provider is toevallig @home

bij upc moet je dan je modem weer aanmelden.
kijk even in hun handleiding hoe precies.....staat op de website van upc.

de modem werktwel,ik heb mn comp naar benede verplaats, de modemkan niet meer werken met de router.en dieis niet van upc d8us dat wille ze niet mee helpen of maken

trek de stekker van de router en jen modem er uit en kijk dan eesn wat die doet.
heb je dan nog geen resultaat dan zul je de gegevens in de router na moeten kijken of deze nog goed ingesteld zijn.

Dit al geprobeerd?

ipconfig /renew gedaan van uit start - uitvoeren - cmd wel pc aansluiten op de router

heb dat nog neit geprobeert, maar waneer ikmijn router via internet probeer te reseten (door het ip vn de router int etypen en indeconfig te zitte) zegt iedat ie neit de gateway kan berijke ofzo

Laatst bewerkt:
En nou nog een keer in normaal nederlands :thumb:
Wel de kabel in de router vanaf pc?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan