ik heb contact opgenomen met Sitecom en kreeg de volgende melding
Geachte heer Gijsberts,
Vriendelijk dank voor uw reactie.
Om u van dienst te kunnen zijn verzoek ik u de volgende vragen te beantwoorden.
- Hoe bent u verbonden met de router (kabel of draadloos)?
- Als u verbindt met de kabel heeft u dan hetzelfde probleem?
- Als u draadloos verbindt met de router heeft u dan hetzelfde probleem?
- Welke versie heeft u van de router (deze vindt u onderop uw router achter het model nummer en is bv. v1 001)?
- Open een internet browser en ga naar het adres:
http://192.168.0.1
- Log in met gebruikersnaam: admin en wachtwoord: zie onderzijde router.
- Op de pagina die zich opent vind u de Bootcode Version en Runtime Code version of enkel firmware version.
Zou u mij deze versie(s) kunnen toesturen?
Welke snelheid behaald u als u bij wijze van test de Sitecom Cloud Security uitschakeld?
1. Open uw webbrowser, bijvoorbeeld Internet Explorer.
2. Type in de adresbalk het volgende in:
http://192.168.0.1 en druk op Enter.
3. Type als gebruikersnaam in: admin. Het wachtwoord staat op de sticker onderop de router, of op de los bijgeleverde sticker.
4. In het menu, klik op de tab "Toolbox".
5. U bent nu op de Sitecom Cloud Security configuratiepagina. Door de knop op "uitgeschakeld" te zetten kunt u SCS uitschakelen. Druk hierna op "Toepassen" om de wijziging actief te maken.
Met vriendelijke groet,
Diederick
(A4343)
**************
met de router aangesloten op mijn pc haal ik als ik een test doe 41Mbps Download en 4.99Mbps upload.
sluit ik mijn pc direct aan op de kabel haal ik 59.87Mbps download en 5.91Mpbs uplaod.
kan ik in de router instellingen veranderen zodat de snelheid met router omhoog gaat
*** Added by End User on Monday, 03 December 2012 at 08:46:59 ***
ik heb de SCS uitgeschakeld en heb op drie verschillende sites een snelheidstest gedaan nu haal ik (8.45 uur in de morgen)
Test 1 57.15 Download 6.05 Upload
Test 2 55.1 Download 5.7 Upload
Test 3 56.8 Download 5.9 Upload
*** End message by End User ***