Router kopen voor 20 mb internet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kabouter2108

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2009
Hallo Allemaal,

Ik heb nu een adsl verbinding, ik ga ziggo internet 20 mb aanvragen.

Hoe weet ik of mijn netwerk kaart in de pc en laptop geschikt zijn voor deze snelheid bijde zijn 4 maanden oude pc is van HP en laptop van packardbell.

Ik ben opzoek naar een router voor mijn laptop nu heb ik er een gezien die een maximale snelheid heeft van 54 mbs is deze geschiklt voor mijn 20 mbit snhelheid bij ziggo.
Zit er nog verschil in dat sommige routers alleen geschikt zijn voor adsl of alleen voort kabelinternet

Alvast bedankt voor andtwoorden.

Rene

Laatst bewerkt:
zelf heb ik ook het pakket van ziggo 20/3 met daarbij de router van
sitecom 300N gigabitnetwerk
deze werkt er perfect mee samen.
Dit is wel het model met de externe antennes .....

Bedankt voor de reactie zelf ging mijn voorkeur uit naar Icidu 11g Wireless Broadband Router voor 30 euro en maximaal 54 mb die moet toch goed zijn voor die 20 mbit dan toch te halen.

je hebt dan de laagste snelheid met je draadloos.
300N is de nieuwe standaard op dit moment.
Koop je een andere laptop dan beperk je jezelf.
Ook het signaal van d 300N is veel beter.
Met mijn zyxel 54Mbs router kon ik de snelheden niet halen die ik nu heb.
kijk maar eens in deze draad http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=410337

ik heb het gelezen maar snap het niet goed maar als ik het goed begrepen heb is 54 mb van de reouter dus lager als 20 mb wat ziggo mij geeft

De 54 mb is van je draadloos gedeelte.
Dat is best snel.....
Maar nu met de 300N is dat ineens een heel stuk minder geworden.
Dat kun je nu niet verhogen omdat je draadloos kaartje de 300N nog niet ondersteunt.
Maar als je nu een router moet kopen koop er dan een die de 300N wel aankan.
Daar heb je alleen maar voordeel bij met jou 54 Mb kaart.
Betere verbinding en volle snelheid.

Dat begrijp ik wel,

Ik een pc en laptop en mijn bedoeling is om de laptop gewoon draadloos te gebruiken via de router en mijn pc gewoon met utp kabel naar de router toe op de pc doe ik namelijk flims downloaden via torrent site dan haal ik toch gewoon wel die 20 mb met kabel,draadloos mag gerust lager uitkomen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan