BlazinAsian
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 okt 2007
Hallo allemaal,
* Heb je een adsl of kabel aansluiting
Kabel (van UPC)
* Welk besturingsysteem gebruik je (dus b.v. Windows 98)
Windows XP
* Gebruik je een firewall en zo ja welke
Eset Smart Security 4
* Welk merk en type router of modem gebruik je.
Router: Netgear WPN824v2 Modem: Arris TM602B/220
* Als je draadloos verbinding wilt maken welk merk en type wireless kaartje gebruik je dan.
Verbinding is met kabel, er wordt ook gebruik gemaakt van draadloos(Laptops, Nintendo DS)
Nu mijn probleem:
Het lijkt dus alsof mijn router (Netgear WPN824v2) telkens om de 5/10 minuten uitvalt omdat internet steeds uitvalt, alle lampjes op de Arris modem branden dan nog, en ik kan vervolgens NIET in de router komen via 192.168.1.1.
Ook heb ik geprobeerd poorten te openen omdat ik geen servers kon vinden met Counter-Strike: Source, misschien weet iemand of ik dit goed heb gedaan:
Ik heb de router gereset en terug laten keren naar de fabrieksinstellingen, ik maak gebruik van de firmware: WPN824V2-V2.0.20_1.0.1UPC.
Hoop dat iemand me kan helpen!!
* Heb je een adsl of kabel aansluiting
Kabel (van UPC)
* Welk besturingsysteem gebruik je (dus b.v. Windows 98)
Windows XP
* Gebruik je een firewall en zo ja welke
Eset Smart Security 4
* Welk merk en type router of modem gebruik je.
Router: Netgear WPN824v2 Modem: Arris TM602B/220
* Als je draadloos verbinding wilt maken welk merk en type wireless kaartje gebruik je dan.
Verbinding is met kabel, er wordt ook gebruik gemaakt van draadloos(Laptops, Nintendo DS)
Nu mijn probleem:
Het lijkt dus alsof mijn router (Netgear WPN824v2) telkens om de 5/10 minuten uitvalt omdat internet steeds uitvalt, alle lampjes op de Arris modem branden dan nog, en ik kan vervolgens NIET in de router komen via 192.168.1.1.
Ook heb ik geprobeerd poorten te openen omdat ik geen servers kon vinden met Counter-Strike: Source, misschien weet iemand of ik dit goed heb gedaan:

Ik heb de router gereset en terug laten keren naar de fabrieksinstellingen, ik maak gebruik van de firmware: WPN824V2-V2.0.20_1.0.1UPC.
Hoop dat iemand me kan helpen!!