Router met gast toegang

• Onderwerp starter Onderwerp starter luck7
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

luck7

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2009
Hallo

Ik ben op zoek naar een router die de mogelijkheid bied een externe hdd an te sluiten en die snel kan streamen.
Ik heb deze router gevonden

http://www.amazon.de/gp/aw/cr/B0028ACYEK/ref=aw_d_cr_computers?qid=1303655072&sr=8-11

Maar zou graag willen weten of ik daarmee ook de mogelijkheid heb een verbinding voor gasten in te stellen, die dan geen toegang tot de externe hdd hebben (of dat ik die met een wAchtwoord kan bevijligen) en Het liefst nog dat ik de snelheid van de gast verbinding kan bepalen (zodat die niet gaan dowoaden)

Zo niet, kan iemand me dan een andere router voorstellen die snel data kan overdragen, en de boven genoemde functies wel heeft? Max 120 euro.

Alvast bedankt
Luck

Ik heb de WNDR37AV van netgear ,dit is de nieuwere dan de 3700
niks op aan te merken hoor

Laatst bewerkt:
@Bertus
Dus hij heeft USB(1x??) en is snel genoeg om te streamen en doet er geen ewigheden over om bestanden vaan een paar gig te verzenden binnen het netwerk en heeft een speciale gasten toegang?
En kan ik er met ftp van buitenaf op? (is geen must mAr zou wel handig zijn.

Ik hoor het graag van jou omdat ik op et i-net niet echt veel over de WNDR37AV kan vinden kwa specs

Luck

er zit usb op ja,maar de rest weet ik niet heb ik niet nodig ,dus niet uitgeprobeerd,en ga ik ook niet uitproberen

@Bertus
Dus hij heeft USB(1x??) en is snel genoeg om te streamen en doet er geen ewigheden over om bestanden vaan een paar gig te verzenden binnen het netwerk en heeft een speciale gasten toegang?
En kan ik er met ftp van buitenaf op? (is geen must mAr zou wel handig zijn.

Ik hoor het graag van jou omdat ik op et i-net niet echt veel over de WNDR37AV kan vinden kwa specs

Luck

Ik ga niet inbreken in jullie discussie, maar lees de info op de site van Netgear er zélf eens op na .... en lees deze reviews.
Op dezelfde site wordt inderdaad 'gewag' gemaakt van een nieuwere versie (N600).
Ook de wndr3800 en -4000 zijn de moeite van het bekijken waard.

Laatst bewerkt:
ok, heb ene paar van die reviews gelezen en ben overtuigd.
wat ik alleen nog zou willen weten is wat het verschil is tussen de 3700 en de 37av

gr Luck

geen/weinig verschil ,alleen de fouten zijn eruit gehaald dus 37 AV is nieuwer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan