Router met stick Vista x64

Status
Niet open voor verdere reacties.

jansfotos

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2007
Berichten
13
Ik heb een probleem met de Broadcom 802.11g netwerkadapter van ons ASUS A7D notebook. Het notebook ziet geen enkele router in de buurt. Als een kennis ons bezoekt met haar notebook ziet ze wel 8 routers in onze woonomgeving. Dus ik moet van het notebook het wireless Broadcom 802.11g netwerkadapter gaan vervangen.

Zou ik nieuwe hardware kunnen inbouwen in het notebook of iets van een usb stick wireless netwerkadapter. Maar dan komt het volgende probleem. Het OS van het notebook is Vista x64.

Welke ideeeen hebben jullie voor me ?
 
Weet je wel zeker dat het een kaduke netwerkkaart is?

Je kunt het proberen, door de netwerkkaart te verwijderen uit je hardware-overzicht (via het Confiiguratiescherm > Apparaatbeheer.
Staat die netwerkkaart trouwens vermeld bij apparaatbeheer?
Als je je notebook opnieuw opstart, wordt de kaart weer gedetecteerd en de driver opnieuw geïnstalleerd.
 
Heb ik gedaan, ziet geen wireless routers. Jawel op een na en die staat er vlak naast maar ga ik een paar meter verder dan is er geen verbinding.
 
Zou ik in het notebook niet de netwerkadapter kunnen vervangen. Lijkt op een insteekkaartje zie ik maar waar kan ik daar aankomen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan