router met usb

Status
Niet open voor verdere reacties.

troyke

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2008
ik heb namelijk een belkin n+n router met usb voor een externe schijf op aan te sluiten.
mijn zus en vader hebben bijde windows xp en met de bijgeleverde cd is de harde schijf zichtbaar bij hun bij deze computer.
helaas heb ik 3pc's met windows 7 en bij mij wilt het maar niet werken.
wat kan het probleem zijn?
alvast bedankt!

Wat voor type router precies? N+n is namelijk een soort van 'categorie'.

Sorry maar ik begrijp niets van jouw berichtje. Wat hebben jouw vader en zus bij hun Wxp met CD? En wat wil bij jouw 3 W7 pc's niet werken? Lees svp nog even je bericht voordat je op de zendknop klikt... ?

Laatst bewerkt:
router:f6d6230ed4
bij windows 7 vind hij ze niet
en bij xp wel

dit is alsnog niet het juiste type van je router , welk merk staat er op en staat er nog een type bij ?

anders is het heel moeilijk te begrijpen wat je nou precies bedoelt

maar je moest software installeren voor je router op de windows xp computers ?

is de software wel compatibel met windows 7 ?

en als ik het goed begrijp heeft je router een usb ingang om een usb harde schijf te delen in het netwerk ?

Laatst bewerkt:
je begrijpt het goed :)
ja op de doos staat windows 7 compatibel :)
en als ik de software op windows 7 instaleer vind hij hem nog niet:s

Ik snap het ook, maar ik kan geen website vinden voor ondersteuning.
Wel waar hij word verkocht.

Blijkbaar is dat zo met Belkin producten.

Hij is met Windows 7 compatibel, maar er is (waarschijnlijk) iets niet goed ingesteld.
Ik kan maar één oplossing bedenken, zoek maar in de handleiding.

Hallo troyke.

Hoe is de netwerk locatie van de windows7 pc's ingesteld? Deze kun je het best instellen op bedrijfsnetwerk. Hierdoor wordt de firewall zo ingesteld dat netwerk shares beter werken.

Klik op het netwerkicoon rechts onder in het scherm,
Kies netwerkcentrum openen,
Onder "De actieve netwerken weergeven", klik op de link naast het icoon van het netwerk,
In het nu zichtbare venster klik op bedrijfsnetwerk.

Probeer ook eens het volgende.
Start, en type in het zoek venster \\ipadres_router (vervang ipadres_router voor het ip adres van de router bv \\192.168.1.1).

Groetjes Erik

als ik da intik 192.168...... dan vraagt hij naar een gebruikersnaam en wachtwoord maar heb nooit iets ingesteld :s

Weet je zeker dat je het ip adres intikt van de router?

hmm dat is wel erg raar. Maar welk type router is het nu? Want n+n is het soort draadloze verbinding, en f6d6230ed4 is het mac adres.

je zou de harde schijf ook kunnen proberen te delen via een computer in plaats van via de router

het nadeel daarvan is dat wel de computer aan moet staan waar de harde schijf op aangesloten is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan