Router Naar Router Verbinding.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Replicah

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2009
Berichten
7
Goedendag!. Ik zit met een probleem.
Hier mijn verhaal:

Ik heb een Xbox 360 Elite aangeschaft. Nu zag ik dat er niet draadloos netwerk in zat. Ik moet dus zelf een draadloze netwerk adapter kopen voor de xbox 360 om draadloos netwerk te ontvangen. Ik zit boven op zolder met mijn xbox en de router staat beneden. Deze adapter kost rond de 100 euro en denk dat het ook op een andere manier kan.

Ik heb 2 routers in huis liggen.

Router 1: Asus (nog wat)
Router 2: Asus WL530G.

Ik kort deze eventjes af naar R1 en R2.
Ik gebruik R1 altijd als router om te verbinden naar het internet. Mijn familie gebruikt R1 ook.
R2 word alleen gebruikt als ik ergens ga lannen of word als reserve router gebruikt.

Nou had ik het idee:

Ik plug mijn xbox 360 in met mijn Lan kabel naar R2. en dan verbind R2 mij draadloos naar R1 die helemaal beneden staat.

Ik heb ergens gelezen dat het mogelijk is om Router Draadloos naar een Router te verbinden, maar kan nergens vinden hoe.


Wat ik als eind resultaat wil hebben: Ik plug mijn xbox 360 in de R2 via een lan kabel. En R2 verbind draadloos met R1 zodat ik op internet kan spelen op mijn xbox.

Ik heb al allerlei dingen geprobeerd zoals de twee routers dezelfde naam te geven enz.



Ik vind het zonde om 100 euro te besteden aan iets wat ook anders kan.


Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen.

Met vriendelijke groeten,
Replicah
 
je zult in de 2e router het router gedeelte moeten uitzetten en allen de switch gebruiken.
router aan router gaat niet werken.
 
En hoe doe ik dit? wat moet ik doen om mijn xbox met deze methode naar het internet te verbinden?
 
zet in router 2 de dhcp eens uit en kijk of je dan verbinding kunt krijgen met het draadloos nadat je de twee routers met een kabel hebt verbonden.
 
Kunt u mij misschien een volledige beschrijving geven hoe ik het moet doen?

Heb hier een simpele weergave gemaakt hoe ik het wil hebben.
Untitled.png
 
oké...suc6 daar.
 
hoezo laag......
ik heb ook een eigen leven...en daarin past ook werken......
Ik moet de kost verdienen voor mijn gezin....
Als dat al niet meer mag....nou ja.....:mad:
 
als je dat niet weet dan zou ik zeggen....lees je berichten van gisteren en van vandaag nog maar eens.

dreigen dat je naar een ander forum gaat.
dan reageer ik en krijg ik een sneer van..... laag hoor
wordt jij dan niet boos.
 
Ik word daar niet boos om nee.
Je leert ermee omgaan in deze samenleving en je ontwikkeld daar een schild voor. :confused:
Daarom zeg ik ook dat ik naar een ander forum ga die me meer te bieden heeft dan deze.
En dat is geen dreigement dat is gewoon omdat ik hier niet de informatie kan verkrijgen die ik zoek. En dat is spijtig voor zo'n groot computerforum.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan