Hoi,
Ik ben de hele middag bezig geweest om mijn internet weer aan de praat te krijgen... zonder succes.
ik heb instellingen van andere pc's bij ons thuis gebruikt om internet te verkrijgen(statische DNS en IP etc.), maar dit lukte niet.
Nu heb ik de optie in het cmd gebruikt: ipconfig /renew
en ipconfig /release
maar beide zeggen dat ze het modem niet kunnen vinden.
als ik bij de netwerk adapter kijk, blijft er staan: identifying...
als ik alles handmatig invoer (dus statische IP en DNS) krijg ik geen standaard gateway, maar met dynamisch krijg ik dit ook niet.
ik werk met een kabel, dus niet draadloos. En dezelfde kabel werkt wel bij een andere laptop.
Ik heb windows 7 draaiende op de pc met het probleem(op de laptop waar het wel werkte zit ook win 7)
Hoop dat jullie een oplossing hebben en alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik ben de hele middag bezig geweest om mijn internet weer aan de praat te krijgen... zonder succes.
ik heb instellingen van andere pc's bij ons thuis gebruikt om internet te verkrijgen(statische DNS en IP etc.), maar dit lukte niet.
Nu heb ik de optie in het cmd gebruikt: ipconfig /renew
en ipconfig /release
maar beide zeggen dat ze het modem niet kunnen vinden.
als ik bij de netwerk adapter kijk, blijft er staan: identifying...
als ik alles handmatig invoer (dus statische IP en DNS) krijg ik geen standaard gateway, maar met dynamisch krijg ik dit ook niet.
ik werk met een kabel, dus niet draadloos. En dezelfde kabel werkt wel bij een andere laptop.
Ik heb windows 7 draaiende op de pc met het probleem(op de laptop waar het wel werkte zit ook win 7)
Hoop dat jullie een oplossing hebben en alvast bedankt voor jullie hulp!