router of draadloos via de stroom

Status
Niet open voor verdere reacties.

deepfreeze

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2007
Mijn vraag is wat kan ik het beste kopen, een router of die adapters die werken via het electra in je huis? heb geen notebooks in huis dus of ik het via een router doe of via het stopcontact maakt mij niets uit. Ik wil alleen weten wat de snelste of de gemakkelijkste manier is. Wie weet raad, heb internet via de kabel (multikabel) en er moeten 2 pcs op kunnen draaien. Alvast bedankt!:mad:

Een router... [omdat je meer dan 1 PC wilt gebruiken] en dan eventueel van die "stopcontact" dingen om het signaal van de router daar te krijgen waar je wilt......

router of verbinden via stopkontakt

Ik wil via router of stopkontaktkastjes 2 pcs laten lopen. Welke optie is de beste? Heb geen problemen met windows ( in antwoord op de reactie van mijn vorige vraag ) Computer loopt als een zonnetje, wil alleen 2 pcs via mijn kabelaansluiting laten lopen. ( Multikabel ) Het abonnement laat dit toe.Met vr. gr. Deepfreeze

Laatst bewerkt:
Dat van "problemen".... is mijn "handtekening" niet het antwoord op jouw vraag, dat stond in het zinnetje daarboven...

Met meer dan 1 PC moet je een router gebruiken.....
Daarna moet je het signaal van de router verbinden met de PC's...
Dat kan met UTP kabel, draadloos [WiFi] of via die "stopcontactdoosjes"
Jouw keus.... maar wel met een router...
Je kunt die doosjes zien als "kabelvervanger".....

Gaat het om snelheid,veiligheid en stabiliteit,dan is een router de beste oplossing.

Kijk anders maar eens op www.routershop.nl daar het je keuze genoeg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan