Router pakt de 2de pc niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
dus hoe moet ik deze verbinding activeren? de kabels zitten goed... maar de verbinding is dus niet actief als ik het goed begrijp:confused:

Geplaatst door Freakstyle Mike
dus hoe moet ik deze verbinding activeren? de kabels zitten goed... maar de verbinding is dus niet actief als ik het goed begrijp:confused:

Zie het vorige bericht van M@rio.

Klik rechts op de grijze verbinding en kies voor "inschakelen".

Dat je hier een verbinding ziet geeft dus aan dat je netwerkkaart wel herkend wordt.

bedankt....m@rio was net iets sneller dan mij :thumb:
als het niet helpt dan kom ik nog wel en keertje terug:D

voortaan als ik een probleempje heb kom ik gewoon naar helpmij.nl :thumb:

aj...blijkbaar had ik het niet goed begrepen...de verbinding was wel degelijk actief... maar één van de kabels is niet aangesloten (zegt tie) , maar nu moet ik weg, vanavond/morgen ben ik er wel weer... hopelijk zijn jullie er dan achter wat mijn probleem is:thumb:

zo niet...dan heb ik pech:D

daar ben ik weer ;)

dus de huidige status is zo:

Alle kabels aangesloten, PC1 kan gewoon op internet....PC2 niet.
De verbinding op PC2 is actief, maar het zegt dat één van de kabels niet is aangesloten.
de lampjes op de router branden voor Poort 1 (PC1), maar niet voor Poort 2 (PC2)...please help me :confused:

Hallo...ik ben het (alweer).
Het probleem is nog niet opgelost...de kabels zitten goed...maar mijn verbinding zegt dat een kabel los zit.
Een vriend van mij zei dat ik mijn IP-adres moest itypen in de browser, en dat ik dan me hostname moest invullen... zou dit een oplossing kunnen zijn??

Alvast bedankt,

Freakstyle Mike

Dat is geen oplossing aangezien er geen verbinding is.

Je had al de kabel die nu in pc1 zit in pc2 gedaan?

De kabel die gebruikt word om PC1 te verbinden met mijn router gebruiken om PC2 te verbinden....dat gaat niet lukken, aangezien de tweede PC 1 verdieping hoger staat (+/- 30 meter kabel).
Nog andere suggesties?

Ik denk eigenlijk zelf dat het aan de kabel ligt (kabelbreuk), dus misschien koop ik een nieuwe kabel en zal ik het daarmee proberen.
Aan de kleurcodes zal het niet liggen, is bij allebei de uiteinden hetzelfde.
Dus:
-Oranje-wit
-Oranje
-Groen-wit
-Blauw
-Blauw-wit
-Groen
-Bruin-wit
-Bruin

Ja,

Toch de pc omruilen om te kijken of de kabel daadwerkelijk defect is

Toch bedankt voor alle aandacht :thumb:

Als het daar niet aan ligt....dan weet ik het niet meer:D

Als het probleem is opgelost...kom ik dat hier ff aanvinken :thumb:

Héhéhé...

HET PROBLEEM IS OPGELOST!!!!

Erg bedankt voor jullie hulp...het lag dus aan de kabel, dus heb ik van mijn moeder een nieuwe gekregen...en nu heb ik dit berichtije vanaf mijn computer verstuurd:thumb:

Bedankt voor alle moeite, en Tot ziens;)

Freakstyle (Michael) Mike

Geplaatst door Freakstyle Mike
Héhéhé...

HET PROBLEEM IS OPGELOST!!!!

Erg bedankt voor jullie hulp...het lag dus aan de kabel, dus heb ik van mijn moeder een nieuwe gekregen...en nu heb ik dit berichtije vanaf mijn computer verstuurd:thumb:

Bedankt voor alle moeite, en Tot ziens;)

Freakstyle (Michael) Mike

Toppie :thumb:

Trouwens; wat ik nog wel zou willen weten.. Was het een VERKEERDE kabel of een KAPOTTE kabel? (lees: waren ze hetzelfde, cross/straight).

Hmm...dit zou ik nog even moeten nachecken...ik zou dus een crosskabel moeten hebben...de verkoper gaf gewoon een roller met 35 meter kabel en that`s it.

Nu ga ik fijn Online Gamen

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan