router probleem wie weet wat user devined betekent

Status
Niet open voor verdere reacties.

dj isolater

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 okt 2006
hallo ik zit met een klein probleem waar ik nu al 2 dagen mee bezig ben en er maar niet uit kom.ik heb een speedtouch 716 wl en ik wil de poorten 8000 en 8001 openzetten zodat ik dan zelf live op internet me platen kan draaien.nou is t me bijna gelukt maar nu staat er op het eind device en daar moet ik wat aanvinken.ik kan daar mijn eigen gebruikersnaam aanvinken of user devined en weet iemand welke ik nou moet aanvinken en als ik die user devined aan moet vinken moet ik zegmaar weer wat invullen ip adres denk ik ofzo en wat moet ik daar dan neerzetten?en er staat ook log moet ik die aanzetten of uitlaten?ik ben de gene die me hiermee kan helpen echt superdankbaar

alvast bedankt

groeten fred aka dj isolater

Laatst bewerkt:
Ik vermoed dat je hier het ip-adres moet invullen van de pc waar het programma draait wat deze poorten nodig heeft. Kijk op die pc even via Start -> Uitvoeren -> cmd -> ipconfig welk ipadres deze heeft en vul dit in. (Dit zal een intern ip zijn, zoals 192.168.1.1 of 10.0.0.1 etc.)

Probeer gewoon wat uit zou ik zeggen en test of het werkt!

Succes

opgelost

Ik vermoed dat je hier het ip-adres moet invullen van de pc waar het programma draait wat deze poorten nodig heeft. Kijk op die pc even via Start -> Uitvoeren -> cmd -> ipconfig welk ipadres deze heeft en vul dit in. (Dit zal een intern ip zijn, zoals 192.168.1.1 of 10.0.0.1 etc.)

Probeer gewoon wat uit zou ik zeggen en test of het werkt!

Succes

na 2 dagen klooien is t me eindelijk gelukt en is ie dan in de lucht:thumb:

mathijs bedankt voor de info want precies wat jij zei dat was t en ik moes die log inschakelen daarna was t probleeem opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan