Router probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

scotty007

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2004
Goedendag,

Hierbij een vraag betreffende mijn ingebouwde router in een Speedtouch 510 v4 (4 uitgangen).

Ik heb hier Planet Comfort ADSL in combinatie met een Speedtouch 510 v4.
Werkt perfect allemaal, snel en geen problemen, maar in deze Speedtouch zit een router ingebouwd en krijg dus via sommige programma's een langzame d'load snelheid, dus wil de router in de modem uitzetten.

Voor de rest heb ik Mcaffee firewall maar heb hem "disabled" daaraan ligt het dus niet !!

Heb alles al geprobeerd daarom kom ik bij jullie aan.

Bedankt voor jullie tijd!

Scott.

Ik begrijp niet helemaal waar je naar toe zou willen.
Een firewall staat los van een router en een routerfunctie uitzetten van de Speedtouch betekent dat het alleen nog maar een modemfunctie heeft.

Praat je misschien over P2P programma's a la Kazaa ?

Graag iets duidelijker want ik snap het niet

Upsidaisy,

Dankje voor je snelle reactie..
Ik weet dat een firewall (mcaffee) los van een router (speedtouch) staat, maar ik dacht dat ik je alle info alvast zou verstrekken, zodat je een idee heb wat ik allemaal tussen mn verbinding heb.

Tis inderdaad voor het programma Shareaza en deze geeft in beginscherm aan dat er een router of firewall in de weg zou staan. DUS heb ik mijn Mcaffee disabled en moet mn routerfunctie van deze speedtouch uitschakelen zodat deze mn d'load snelheid niet meer kunnen beinvloeden...

Mijn vraag is hoe kan ik mijn routerfunctie uitzetten in mijn modem.

Bedankt,

Scott

Als je de routerfunctie uit zet krijg je wellicht andere problemen.

Wat je mi moet doen is de juiste poorten openzetten van de router (dit staat op het Shareaza-forum/handleiding)
Dan kan de boodschap nog wel eens komen maar dat is onzin.Draai zelf oa ook met dit progje en haal hoge snelheden.

En,eh snel je firewall weer actieveren.Ook dar moet je de juiste poorten openen !

Maw:Firewall en router van speedtouch (10.0.0.138)
configureren en de rest mooi dicht laten !

Ik heb het gevonden in de handleiding en zal dit gaan instellen.

Bedankt voor je tijd en moeite!!

Scott.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan