Router probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

577628

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mei 2006
Ik heb een usb modem met alleen een poort voor 1 ethernet kabel.Maar wat voor router moet ik hebben .ik heb een speedtouch 330 modem.Moet ik de ethernet kabel uit het modem halen router er tussen doen.Dan een kabel naar modm en de anderen naar bijv xbox

Hallo.

Het is niet mogelijk een usb modem te gebruiken ism een router, hiervoor moet je een ethernet modem hebben. Dus je moet op zoek naar een ethernet modem, of een router met ingebouwd modem.

Groetjes Erik Rothuis

ok dankje dan gebruik ik wel een concetie tussen pc en xbox met netwerk kaart en zet ik een netwerk op

Hallo.

Die ethernet aansluiting die op de speedtouch 330, is geen ethernet aansluiting maar een ADSL aansluiting. Dus daar moet het signaal van de splitter op aangesloten zijn. Dus nogmaals ander modem/router zoeken.

Groetjes Erik Rothuis.

roto zei:
Hallo.

Het is niet mogelijk een usb modem te gebruiken ism een router, hiervoor moet je een ethernet modem hebben. Dus je moet op zoek naar een ethernet modem, of een router met ingebouwd modem.

Groetjes Erik Rothuis

Dit is absoluut slap geouwehoer... er zijn gewoon routers te koop die een usbmodemconnector hebben, deze zijn alleen ietsje duurder :)

577628 zei:
Ik heb een usb modem met alleen een poort voor 1 ethernet kabel.Maar wat voor router moet ik hebben .ik heb een speedtouch 330 modem.Moet ik de ethernet kabel uit het modem halen router er tussen doen.Dan een kabel naar modm en de anderen naar bijv xbox

of Modem -> Router -> pc's.
makelijkste wat er is. en goedkoopste.:D
dan hoeft er ook geen router met modem er bij in :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan