router probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
2.170
Ik probeer tussen een modem en een router een verbinding met internet tot stand te brengen. Echter, bij het aansluiten van de router, wat ik qqua netwerkkabels en stroomvoorziening volgens aanwijzing heb gedaan, kom ik in de gebruiksaanwijzing van de sitecomrouter het volgende tegen:

De LED-status moet knipperen en daarna uitgaan. Blijft de LED-status branden, dan duidt dit op een hardware fout.

Dit is hier het geval. Er wordt in de gebruiksaanwijzing echter nergens een oplossing gegeven voor deze fout. Kan iemand me vertellen hoe ik dat lampje uit krijg?

Vast veel dank
 
Hmmm... als het een echte hardware-fout is kan de router defect zijn. Heb je al geprobeerd de router te resetten? Weet je zeker dat je de goede kabel hebt gebruikt tussen de router en modem? (utp-straight)
 
Hmmm... als het een echte hardware-fout is kan de router defect zijn. Heb je al geprobeerd de router te resetten? Weet je zeker dat je de goede kabel hebt gebruikt tussen de router en modem? (utp-straight)


ja en ja op beide vragen.....
defectje? mooi ****!:confused:
 
Wat voor merk/type router is het? Misschien kun je op internet meer info vinden over dit produkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan