markus20
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 nov 2004
Hallo allemaal.
Ik heb een probleem en hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.
Ik heb een wireless router van Netgear (4 maand oud) die werkt niet meer zo als het zou moeten.
Ik heb 1 pc in de kamer staan en een in de gang. Als ik ze beiden op de router aansluit om te kunnen internetten dat valt het internet na ongeveer een kwatier weg. Dan probeert hij opnieuw verbinding te maken en dat lukt soms wel soms niet. Het beste wat ik dan kan doen is even de stekker eruit halen en er opnieuw in doen. Dan werkt deze weer even.
Ik heb een pc verbonden met een kabel en een draadloos.
Ik heb in mijn router de computernaam zitten en op allebij de pc's een andere naam
dus daar kan hij ook niet storen.
Weet iemand wat hier aan de hand kan zijn?
Gr,
Mark Kamstra
Router = Netgear WGR614v6
Ik heb een probleem en hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.
Ik heb een wireless router van Netgear (4 maand oud) die werkt niet meer zo als het zou moeten.
Ik heb 1 pc in de kamer staan en een in de gang. Als ik ze beiden op de router aansluit om te kunnen internetten dat valt het internet na ongeveer een kwatier weg. Dan probeert hij opnieuw verbinding te maken en dat lukt soms wel soms niet. Het beste wat ik dan kan doen is even de stekker eruit halen en er opnieuw in doen. Dan werkt deze weer even.
Ik heb een pc verbonden met een kabel en een draadloos.
Ik heb in mijn router de computernaam zitten en op allebij de pc's een andere naam
dus daar kan hij ook niet storen.
Weet iemand wat hier aan de hand kan zijn?
Gr,
Mark Kamstra
Router = Netgear WGR614v6