router probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

cimbomm

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2004
probleem met router

hallo,
--------------------------------------------------------------------------------
ik wil een netwerk hebben tussen een pc en een laptop. op pc heb ik al internet. en nu wik hem op mijn laptop hebben
Ik probeer een router te installeren. Het gaat om de Wireless Network Broadband Router 54g van Sitecom.

mijn vraag is: waar moet ik de cd-rom installeren die bijgeleverd is met de router?

Op pc of op mijn laptop of allebei???????

Alleen op de pc die oorspronkelijk aan het internet heeft gehangen.

Precies de stappen volgen die de wizard op de cd aangeeft.

oo bedankt man maar wat moet je dan op laptop installeren???

Er zit een handleiding bij. Die staat ook op de cd. Bekijk die es en ik weet zeker dat het verder wel lukt.

ik heb een probleem:

de UTPkabel die bijgeleverd is past niet mijn modem.

Modemtype: sagem f@st 800-840

hoe moet ik dit oplossen?

en er zit ook een USB-adapter bij. wat is de functie van de deze adapter?

ik heb een ADSL sagem 800-840 f@st en wou er eenWireless Network Broadband Router 54g van Sitecomop aansluiten maar nu blijkt dat het UTP kabeltje niet in mijn modem past. moet ik hem op de computer aansluiten.? op de computer zit wel zo''n
ethernet/LAN aansluitin??

Laatst bewerkt door een moderator:
Die Sagem is een usb modem en heeft verder geen aansluitmogelijkheid voor een router, dus zou je de sitecom inderdaad op de lanpoort van je PC kunnen aansluiten en dan instellen als accespoint.

Hoi,

Simpel maar duidelijk: vraag aan je provider om een ander adsl-modem, want dit is een type van 'niet meer van deze tijd'. Zeker niet als je een (wireless-) thuisnetwerk wilt aansluiten.
Doen ze gegarandeerd als je zegt dat je anders overstapt op een andere provider .....

@ Cimbomm: ik heb je beide topics maar samengevoegd.
Crossposten doen we niet aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan