Router probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ilkay889

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2006
Hallo,

Ik heb 2 computers in huis,
De een is beneden en die is direct met een internet kabel aan de router aangesloten
De 2e is in mijn kamer, alleen heb ik een probleem.

Als ik dus bitlord of limewire start (oftewel ik maak teveel gebruik van mijn internet ofzo) dan is de verbinding weg en mijn routersoftware of mijn windows(in windows zero mode) kan mijn router niet meer vinden, alsof hij er gewoon niet meer is.

Ik heb altijd zonder beveiliging gedaan, onlangs heb ik een WEP op gezet, maar mijn computer die kan maar geen internet verbinding maken. Hij kan de IP niet vinden ofzo.

Ik heb Mac filtering geprobeerd, maar als ik het ALLOW dan ziet mijn Pc de router al helemaal niet meer dus dat is ook al geen optie.

Het is me wel gelukt om een AES WPA-2 op te doen en die vind mijn computer wel.

Even terug naar mijn probleem, ik wordt er dus iedere keer uitgegooid als ik bitlord of limewire een tijdje laat aanstaan. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

En graag niet al te moeilijk uitleggen want zoveel verstand van routers heb ik helaas niet :(

ALVAST BEDANKT!!!

Je gebruikt bitlord en en limewire toch niet voor illegale dingen toch?.......:eek:

Nee nee
ik download gewoon braaf songtexten en zo :thumb:

lol maar even serieus ...

ik wist niet dat je songteksten kon downloaden met bitlord en limewire, anywho op me pc thuis heb ik een fix ligge moet ff opzoeke hoe die heet.

Peace Out homie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan