router probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbie1963

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 okt 2008
Berichten
2
ik heb een router wirelessnetwork broadband router 54g van sitecom
altijd goed gewerkt nu is het probleem dat ik nu een melding krijgt van mijn dns steeds dus kan niks doen ermee , als ik de router ertussen uit haal dan via de modem loopt het perfekt maar zodra ik de router er tussen zet dan weer dns error hoe kan ik dit oplossen kan niks doen bij ziggo zeggen ze koop een nieuwe router
 
volgens zijn profiel denhaag
 
Standaard procedure:
1. Zet Ziggo modem uit (minstens 15 minuten)
2. Zet Wireless router uit
3. (na die 15 minuten): Zet Ziggo modem aan
4. Wacht 2 minuten
5. Zet Wireless router aan
6. Wacht 2 minuten
7. Herstart pc

Kijk of het dan beter gaat.

Succes,

Tijs.
 
router

ja zal het proberen had het wel gedaan maar nog niet zo lang
kreeg steeds dns melding en ik heb ziggo ja den haag
 
En? Al verholpen??

Heb EXACT hetzelfde probleem, ook regio Den Haag.

Volgens mij een ziggo ding en niet zo zeer de wireless... die heeft 1 1/2 jr zonder problemen gefunctioneerd! En nu ineens over. Op zelfde moment dat ik ineens mijn webmail niet meer op kon. Heb door ZELF te zoeken gevonden dat je nu anders moest inloggen in mijn geval. "Lekker", niets van Ziggo gehoord, en dit geval met de wireless is ook probeem dat zij veroorzaken. :mad:

Ben dus benieuwd of het intussen is opgelost, ik kan er nu niets meer mee (met de router).
 
@fmme: Moet je de router een bepaalde (nieuwe) naam geven? (Vroeger was dat zo'n CC-naam of CP-naam).

Hopelijk is dat dan alles dat nodig is, want dat is gemakkelijk in te stellen op een (draadloze) router.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan