router probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

WesleydeUndie

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2008
Hallo ik heb een wireless - G broadband router. opzich werkt die wel goed, maar ik heb gisteren geprobeerd draadloos internet te installeren op mijn computer want hij pakte hem niet. (nu hoeft dat niet meer want ik wil gewoon internet sowieso hebben)

ik gebruikte de router eerst op 3 computers (en een laptop) probleemloos, maar na dit lukt het niet meer. heb geprobeerd de modem te resetten 10-15 minuten stekker eruit, maar dat lukte ook niet.

het probleem ligt aan de router want via de directe kabel van de modem lukt ie wel.
vroeg me af of ik mijn router zou moeten resetten en zoja, hoe? ook gewoon de stekker eruit?

de router is van het merk Linksys en "soortgelijke" routers staan ook op alternate.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Als je eerst een pc direct op de modem had en je wilt de modem daarna met de router verbinden, moet je de modem uit zetten.

Het beste is: alles uit (modem, router en pc's laptops)
Nu:

- éérst het modem aan en even wachten tot deze volledig on-line is
- daarna de router aan en weer even wachten.
- nu eerst met een bekabelde kijken of je internet hebt.
- en hierna met een draadloze pc, als het voorgaande lukt
- nu kan je weer de nodige beveiligingen instellen, want die zijn met het resetten verdwenen.

Hoi,

Als je eerst een pc direct op de modem had en je wilt de modem daarna met de router verbinden, moet je de modem uit zetten.

Het beste is: alles uit (modem, router en pc's laptops)
Nu:

- éérst het modem aan en even wachten tot deze volledig on-line is
- daarna de router aan en weer even wachten.
- nu eerst met een bekabelde kijken of je internet hebt.
- en hierna met een draadloze pc, als het voorgaande lukt
- nu kan je weer de nodige beveiligingen instellen, want die zijn met het resetten verdwenen.

bedankt ik ga het proberen

het is helaas niet gelukt :(
en volgens mij werkt de router wel (of zou moeten werken)

mijn router werkt enkelt op deze computer de anderen pakt ie helemaal niet, als ik na internetverbinding ga en druk op 'herstellen' krijg ik de melding dat het probleem niet kan worden opgelost omdat de DNS-cache niet gewist kan worden:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan