router probleem ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

solange

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
Berichten
68
Hallo,
Ik zit met een vrij complex probleem. Zal proberen het zo kort mogelijk uit te leggen...
Sinds twee jaar stuur ik online foto's door naar henzoyourphotos. Nooit problemen gehad...
Een aantal maanden geleden heb ik een nieuwe router aageschaft : Thomson Speed Touch 585 v6 (die werden standaard aangeboden hier in Luxemburg). Ik heb absoluut geen problemen met dagelijks surfen, mail enz.... maar sinds de aansluiting van die nieuwe router geraak ik niet meer binnen bij de server van Henzo voor het doorsturen van de fotoboeken. Ik dacht eerst dat het probleem bij hen lag maar dat is ondertussen uitgesloten. Heb ook firewall en antivirus uitgeschakeld, zonder oplossing. Heb ook in mijn router de firewall gedisabled, ook geen resultaat. Heb op een tweede computer hier in huis geprobeerd (zelfde router...), werkt ook niet. Heb bij Henzo een nieuwe account aangemaakt, ook niks....
Voor zover ik mij kan herinneren heb ik op mijn computer niets veranderd van instellingen, andere software of wat dan ook. Het enige dat 'nieuw' is, is die router.... maar ik geraak er niet uit.
Kan iemand mij helpen of heeft iemand een idee of het een andere oorzaak kan zijn ? Bij Henzo kunnen ze niet verderhelpen, daar zeggen ze gewoon dat het 'soms' voorkomt dat er problemen zijn maar ze kennen ook de oorzaak niet.

Alvast hartelijk dank voor jullie tips !
groetjes,
solange
 
Hoi,
Op welke wijze stuurde je de foto's naar de server? Via FTP, via een internet site, via......???
 
Via hun software (henzo xl) die automatisch verbinding maakt met hun server.
Vanavond nogmaals geprobeerd.....met de Belgische software ipv de Nederlandse. Leek te lukken, tot aan de betalingspagina, dan blokkeert de boel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan