Router probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

poepidoe

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2003
Volgende probleem doet zich voor.
Heb een Netgear wgr 614 v6. in combinatie met een modem van Caiway.
Had problemen met mijn telefoon. Is hiervoor een techniker van Caiway geweest en de boel door gemeten. Bleek dat deze nieuwe uitvoering van modem gevoelig is en moet daarom direct bij de ingang in de meterkast worden aangesoten. Modem in de meterkast geplaatst, probleem met de telefoon hiermede opgelost.
Alleen is er nu een ander probleem ontstaan dat mijn router, signaal verliest de afstand is vergroot richting Laptop. nu 10 meter, voor heen 2,5 meter.
Kan de router ook niet aansluiten via een utp kabel wat de oplossing zou zijn, maar daar is geen mogelijkheid voor!!!
De vraag is, is er een andere mogelijkheid om het signaal te verhogen. Heb het ook al met een ander modem uitgeprobeerd maar had het zelfde uitslag van signaal.

of hang er nog een los draadloos router aan aan zet dhcp uit en verander het ip en je hebt een goedkoop acesspoint

of hang er nog een los draadloos router aan aan zet dhcp uit en verander het ip en je hebt een goedkoop acesspoint

Een tweede router aansluiten.
Ik zou niet weten hoe ik dat voor elkaar zou moeten krijgen.
Geen idee hoe het geheel aan te sluiten. Zou je enige informatie kunnen geven omtrent het aansluiten er van, enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan