Router problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee ik heb geen software firewall aanstaan.
Daarom vind ik het ook zo raar dat het niet gewoon werkt.

jij bent snel in reageren :)
Maar voordat je die poorten open zetten zagen je vrienden je niet?
Misschien moet de poort 7777 <<
UDP&TCP openzetten.

Ja snel he??? (Haha)

Voordat ik die poorten open had gezet, zagen ze me ook. Maar weer hetzelfde verhaal Ping N/A.
En bij vrienden die gewoon een modem hebben en daarnaast een router lukt het wel zonder dat ze die poorten open hoeven te zetten.

he zonder poorten open te zetten :S ?
Een server gaat altijd via een poort en moet open staan.
Gebruik je Windows XP? Zet dan de firewall van Winxp even uit als die toevallig wel aanstond.

ja volgens mij wel zonder poorten open te zetten. (Misschien zeggen ze dat alleen maar hoor).

Maar ik gebruik inderdaad xp maar de firewall heb ik al uitgezet.

(Ik ben trouwens nog steeds bezig om het spel te installeren hij is bijna klaar)

Geplaatst door Angelique_83
ja volgens mij wel zonder poorten open te zetten. (Misschien zeggen ze dat alleen maar hoor).

Maar ik gebruik inderdaad xp maar de firewall heb ik al uitgezet.

(Ik ben trouwens nog steeds bezig om het spel te installeren hij is bijna klaar)

he Raar dan Je hebt toch niet ook een Modem met firewall he? (Alcatel Speedtouch)

nee de router is modem/router in één en het is aanbevolen door het internet bedrijf. Niet zo slim van ze he.

jawel kan wel hoor :) maar ben je er zeker van dat het aan de router ligt? Probeer eens als de router dat ondersteund DMZ host. Dan moet het ergens hier staan :

http://192.168.1.1

Wat DMZ host is?
Firewall gaat dan uit, maar dat is maar voor 1 computer .

Dan moet het echt werken hoor.
Of in ieder geval dan zit het denk ik niet in de router instellingen......
Maar het duurt nu even voordat ik iets zeg want ga eten :)

Ik kijk zo wel even of het toch werkt.
Misschien ligt het wel aan het internetbedrijf. Misschien hebben zij wel een firewal aangezet ofzo.

Ik ga ook maar even eten.
En bedankt voor de moeite hoor!

Geplaatst door Angelique_83
Ik kijk zo wel even of het toch werkt.
Misschien ligt het wel aan het internetbedrijf. Misschien hebben zij wel een firewal aangezet ofzo.

Ik ga ook maar even eten.
En bedankt voor de moeite hoor!

Oke.
Maar ik had ook dat de provider de FTP poort had dicht staan, maar poort 7777 ? nee dat kan niet .
Of je probeert hem op een andere poort als dat kan :(

ik zal het proberen, maar ik ga het morgen doen want ik moet zo weg. Ik laat het morgen wel weten.

Het is niet hetzelfde probleem.
Ik kan wel online spelen, met meedere pc's, maar een eigen server maken kan niet.

als ik in iemands server ga kan ik wel gewoon meespelen. Met 2 computers.

Hmm ik zoek nog even verder voor je .......
Maar heb je ook nog een andere computer op het internet ? Probeer het eens daarmee.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan