Router problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin_ingen

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2003
Berichten
274
IK wilde een ftp server of html server opzetten, maar ik weet dat als ik dit doe ik automatisch die server eigenlijk alleen toegangkelijk maak voor een LAN. Ik heb een Alcatel 510 modem maar ik kan nergens vinden waar ik die link vanaf buitenwereld naar mijn pc kan maken. Ik weet dat bij een vriend van mij het ging om een "virtual server". Heeft iemand ervaring of tips voor mij ik heb al in de instellingen gekeken van mijn router maar ik kan niets vinden.

ALvast bedankt
 
sorry

Ik wist niet in welke van de 2 hij thuis hoorde dus ik heb hem maar bei bijde gezet, weet je ook het antwoord?
 
Sorry ik weet geen antwoord voor je.
Geen ervaring met router.
1 van je vragen zal zo wel gesloten worden.;)

Het zogenoemde crossposten is niet toegestaan hier vandaar mijn bericht.
 
Meant no harm


Ik wist niet dat dat niet mog. nogmaals sorry ben niet ervaren hier.
 
Geplaatst door kevin_ingen
Ik wist niet dat dat niet mog. nogmaals sorry ben niet ervaren hier.
No problem.
We zijn hier om elkaar te helpen, dus ook met de weg hier op Helpmij.nl.:)
 
ik weet het niet, maar als je nou gewoon even alles naloopt, totdat je érgens poorten in kunt vullen?
je moet namelijk bepaalde poorten open zetten...en dat is idd vaak bij "virtual server"...
als je dat niet hebt staan misschien bij "open ports" of anders gewoon ff zoeken....

handleiding misschien er even op naslaan?
 
Dat nalopen heb ik nu al heel vaak gedaan. Kan alleen iets vinden wat er op kan lijken bij

"Network Adress and Port Translatsion (NAPT/NAT)
Ik denk dat het daarin moet zitten.

IK heb vervolgens als inside 10.0.0.150:1024 ingegeven en bij oudside me IP-adres:1024. Dat is het enige. Dan zou hij het volgens mijn opvatting moeten doen.

Iemand?
 
Heb de handleiding erop nageslagen, staat niet veel over in, alleen hoe je je router moet openzetten voor oudere vormen van telebankieren. Is opzich hetzelfd principe als ik eerst had gedaan, maar hij kan hem nog steeds niet vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan