Router reset uit zichzelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.

11221122

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2010
Mijn router (US Robotics USR8054) reset zich zelf. Als ik hem aansluit verzend hij geef signaal en om de 10 seconden knipperen alle lampjes. Ik heb de reset knop al meerdere malen ingeklikt. En heel het internet afgezocht naar een soort gelijk probleem. Ik heb wel zoiets gevonden dat de router helemaal niet meer deed. Maar als ik een computer inplug, staat er wel op de lampjes van de router dat er een pc is aangesloten.

Mvg,

Roy

Welkom op Helpmij

Heb je al een "harde" reset geprobeerd?

Stroom eraf, resetknop ingedrukt houden, stroom erop, resetknop 20 sec vasthouden, dan pas loslaten.

Deze procedure verschilt per fabrikant, maar is t proberen waard...

Welkom op Helpmij

Heb je al een "harde" reset geprobeerd?

Stroom eraf, resetknop ingedrukt houden, stroom erop, resetknop 20 sec vasthouden, dan pas loslaten.

Deze procedure verschilt per fabrikant, maar is t proberen waard...

Ik had dat al geprobeert. Daarnet nog een keer geprobeerd. Ook heb ik verder op internet gezocht en daar stond dat het probleem van rebooten al bekend was en dat het meestal om het uur gebeurt. Daarom is er een nieuwe firmware uitgebracht. Ik wilde deze instaleren. Maar omdat deze om de 10 sec reboot kan ik niet in de router komen.

Bvd,

Niets heeft het eeuwige leven, als t binnen de garantietermijn valt is de keuze simpel. Bij een leeftijd van 2 jaar ga je het kassabonnetje niet meer vinden denk ik...

Verder denken dus :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan